5 удобства, които българският турист задължително търси при настаняването си в морски хотел
Според едно от последните социологически проучвания, проследяващи поведението на българския турист, стана ясно, че съществуват пет определени удобства, които българите търсят при настаняването си в
хотел на морето. Интересно е, че почти всеки запитан изброява повече от половината от тези удобства. Определено, това може само да означава, че те са топ приоритети за родния турист. Така че, нека ги разгледаме и изкоментираме още сега, защото темата е повече от интересна, нали?
1. Безплатен и бърз интернет
Да, като почти всеки човек по света, и българинът, очевидно не може да издържи, без да сърфира из нета и да промени статуса си в социалната мрежа дори по време на лятната си ваканция. Туристите у нас обаче съвсем не са склонни да доплащат за интернет, та дори и скоростта му да е изключително бърза, защото за тях това трябва да си е изцяло безплатна услуга. От друга страна, лошата връзка, споделят родни туристи, е способна да им развали цялата почивка или поне да им скъса нервите през първите дни.
2. Наличие на фитнес център
Не е вярно, че ежедневието на българина е лишено от физическа активност. Оказа се, че за нашенци е важно да се тренира и поддържа добра форма и то през цялото време, тоест те не са готови да излизат от режима си по време на ваканция. Когато почиват, родните туристи почиват активно, а освен това към фитнеса държат да има поне един закрит плувен басейн и разбира се, някакви опции за СПА.
3. Изхранване – минимално
Тук имаме на предвид, че родният турист съвсем не държи хотелът му да предлага пълно изхранване или all inclusive. Всъщност, нашенци твърдят, че е по-удачно по морето да се яде навън – в приятна обстановка вечер и на плажа денем. Българският турист обаче изисква да има един минимум в предложението на морския хотел, а именно към цената да има включена закуска. Много нашенци обаче се оплакват, че в 80% от случаите, в които такава е предвидена, тя е или оскъдна, или крайно некачествена.
4. Безплатен паркинг
Някакъв ад е с паркирането по морето, нали? Едва ли има човек, който не е изживял на свой гръб да се справя с този проблем, когато е резервирал морски хотел я с малко паркинг места, които са изчерпани още с началото на сезона, тоест ползвани са от персонала, я са платени.
5. Наличие на тоалетни принадлежности в стаята
Интересен е фактът, че българският турист не смята за нормално хотелската ви баня да ви посреща гола, тоест от персонала да не са проявили дори малко любезност, като оставят поне комплект от шампоан и душ гел. Разбира се, повечето летовници биха се зарадвали на луксозна козметика, а също така и възможност за по-голям избор: например, два вида шампоан според типа коса, а защо не и паста за зъби, крем за след слънчеви бани и т.н. Подобни малки неща, всъщност, наистина правят доста добро впечатление.
А вие, приятели, без кои хотелски удобства не бихте се настанили в комплекс или къща за гости на морето?